piątek, 1 listopada 2013

[*]!!

                                                                    Witajcie:)


Dzisiejszy post będzie troszkę poważny a na pewno smutny ,a to za sprawa święta jakie obchodzimy a mianowicie 'Wszystkich świętych":C
Kochani mam nadzieję  ze wszyscy odwiedziliście groby swoich bliskich  zmarłych ?!
Uprzedzam pytanie ,tak ja to zrobiłam ,oraz bardzo się ciesze że choc chwile mogłam pobyć z osobami których już ze mną nie ma !
Uwielbiam chodzi na cmentarz wieczorem gdy wiem że na( każdym) grobie pali się choc jedna świeczka:)
Niestety  zdarzają się i  takie bez światełka ,często opuszczone .
Taki widok nie wiem jak u was ale u mnie wywołuje smutek:'(
Dzień Wszys­tkich Świętych na­biera całkiem no­wego znacze­nia,kiedy mu­simy przyjść na gro­by blis­kich, do których za swo­jego życia się uśmie­cha­liśmy ... 

 
 
 
               Pozdrawiam cieplutko:) SmallBerry.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz