One Direction;)

Loading...

sobota, 8 lutego 2014

opowiadanko :)

Siemaszko kochani :D
Słoneczka jak wczoraj obiecałam  tak dzisiaj tez robię ,a więc przedstawiam wam kolejna cześć mojego opowiadania :)
To już będzie trzecia !:D
<33   '

________________________________________________________________________________
Nagle poczułam że ktoś mnie uderza w ramie !:D 
Zayn- Uhuhu Czyli zostajecie  u  nas !:D I oczywiści nagle wszyscy zaczęli się do nas szczerzyc. 
Tak to była [i.t.p] i jej interesujący pomysł ! .
 [i.m.p]- Myślisz że jak do [i.t.k] zadzwonimy i  mu wszystko opowiemy to nam pozwoli nam tu nocować ?
(faktycznie to nie jest taki zły pomysł  - pomyślałam )
Liam- Fajnie by było ,u nas jest gdzie spać a po za tym za płotem jest pełno fanek :d
[t.i]- Tak macie racje !:)
a więc zadzwoniłyśmy to [i.t.k] on wiedział ze Liam'a poznałyśmy w szpitalu i że idziemy się z nim spotkać.
Zadzwoniliśmy do niego na skype ,bo mam nie bardzo wierzył gdzie jesteśmy ,ale na szczęście się zgodził !:)
a wiec wyszło na to że śpimy w domu chłopaków  z 1D.
Na początku wszyscy po kolei poszli się odświeżyć .Ja dostałam koszulkę Niall'a ,dresy oraz bluzę Liam'a .[I.t.p] dostała dresy Niall'a ,bluzę Harry'ego i koszulkę Louis'a .
Nie powiem ,ale byłyśmy wniebowzięte.!:)
byłyśmy już trochę głodne ,lecz wstydziłyśmy się powiedzieć .
Nagle usłyszałyśmy donośny krzyk Louis'a- Oo kurde wy pewnie jesteście głodne , Pizza?
wyraziłyśmy zgodę .Usiadłyśmy i jedliśmy w ciszy .Gdy już wszyscy byli najedzeni .
Perspektywa[i.t.p]
Harry postanowił mnie po oprowadza po domu. [t.t.p] natomiast zasnęła oparta o ramię Liasia.:)
Chodziliśmy z Harry'm po całym domu .
H-Ty masz 16 lat ? Dobrze usłyszałem w parku?;)
(O cholera on do mnie gada -pomyślałam i palnęłam bez przemyślunku )
-Yham tak 16 a ty masz 19 !? :D
H-Tak, jesteś troszkę młodsza ode mnie !
[t.i]-No niestety ,bardzo duży macie dom-przyznałam !:)
H-Tak ,to prawda ,ale nie zawsze to jest takie fajne np.z sprzątaniem ! [t.i] nie będę ukrywał ze bardzo mi się spodobałaś !-Wydusił z siebie na jednym tchu !
[t.i]-Dziękuje ,Hazza ty też niczego sobie ,ale cóż ty jesteś Harry Styles :d
H- Taak,czasami nie jest mi to  na rękę !:|
H-Wiesz bardzo bym chciał cie pozna bliżej !:D
[t.i]-Hmm,ja ciebie też , i to bardzo !:)
H-Naprawdę myślę ze jesteś ,jakby to powiedzie wyjątkowa!:)
[t.i]-Jej to bardzo miłe słowa ,ale przeceniasz mnie !
H-Nie ja po prostu tak uważam !
[t.i]-Harry ja z tego co wiem .! (zaczęłam) To znaczy proszę cię jeśli chodzi ci o łózko czy o to żeby się mną po prostu pobawić  to proszę cię daj mi spokój i nie zaczynaj tego wszystkiego !
H-Tak wiem ,masz prawo się tego obawiać .Wszystkie tabloidy rozpisują się że jaki to ja nie jestem podły i że łamię dziewczynom Ja tym razem czuję ze to że spotkałam ciebie na swojej drodze to nie jest przypadek !
[t.i]-Bardzo chciała bym żeby tak było!A Harry ,czy na razie byśmy mogli nikomu z gazet i z tego całego otoczenia nie mówi o nas? Żeby wiedziały tylko najbliższe osoby !
H-Tak wiem rozumiem ,oczywiście ze tak :)Obiecuję z dochowam tajemnicy poznania dwóch wyjątkowych osób !
[t.i]-Dziękuję ,:) My naprawdę nie lecimy na wasza sławę!
H-I to jest w tym wszystkim najlepsze !;)
Harry i [t.i] spędzili na takich rozmowach trochę czasu !:D
Perspektywa [t.i]
Gdy zasnęłam było po 15 natomiast jak się obudziłam była 18!
Spałam na kolanach Liam'a oraz trzymam jego rękę !
Nogi miałam na nogach Niall'a i Zayn'a .Kurde jak fajnie ze mogę być z nimi !
[t.i]-Długo spałam ? -zapytałam :)
Z- a tylko parę godzin !:D
Do salonu weszła [i.t.p] wraz z Louis'em  .
Lo- Zrobiliśmy kanapki :D Ktoś głodny ?
Wszyscy jednym chórem krzyknęli taaak :)
Gdy zjedliśmy kanapki Harry zaproponował ze zagramy w coś a konkretniej to w butelkę .Dzięki tej grze miałam przyjemność całowania się z Niall'em ,[i.t.p] z Liam'em ( Ooo jak ja jej zazdroszczę!)
Widzieć jak Liam całuję się z Zayn'em i ujrzenia klat Loius'a i Harry'ego :D
To była naprawdę świetna zabawa :)
Zrobiło się późno (3 w nocy ) wiec spytałyśmy się z [i.t.p] gdzie możemy spać ?!
N-Hmm niech pomyślę , to może wybierzcie sobie jakiś pokój lub chcecie z kimś spać konkretnym :d
Nasza reakcja na jego słowa były czerwone policzki :)
Lo-A może  będziemy spać wszyscy razem w salonie !??
[i.t.p]-Ale to jest mała sofa ,nawet nie łóżko !:D
 Li- ...........




-______________________________________________________________________________
tego co odpowiedział Liaś dowiecie się w następnym rozdziale :)
Który nie wiem jeszcze kiedy się pojawi !:D 
                                                                                                Smallberry <3 !

11 komentarzy:

  1. świetnie piszesz ale nie będę ukrywać czasem wydaje mi się że za bardzo szkolnie. Poćwicz jeszcze troszeczkę i będzie wspaniale, ta uwaga nie zmienia faktu że opowiadanie jest bardzo ciekawe można się wciągnąć w czytaniu pisz dalej
    zapraszam do siebie
    http://mojanietypowaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe, ale zgadzam się z Olą, poćwicz trochę. Życzę weny:))
    Zabieram się za poprzednie rozdziały:) /kedui

    http://lovemealwaysbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy rozdział ;) Ale czy mogłabyś zrezygnować z tych skrótów w nawiasie kwadratowym? Jest to trochę irytujące przy czytaniu. Ale to nie zmienia faktu, że rozdział był wciągający ;)
    Pozdrawiam
    http://they-want-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, rewelacyjnie piszesz <3 zapraszam do mnie :) Jesli Ci się spodoba- zaobserwuj :) Za każdą obserwację się odwdzięczam :*
    Dodatkowo zapraszam do udziału w konkursie, szczegóły na blogu :*

    http://vejra.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo piszesz :D Ale fajnie, że litery takie wyraźne :)
    Nie przeczytałam do końca, ale doczytam :D
    PS: Dobrze, że dużo zdjęć :)
    blog-blogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozmowa Harry ' ego i tej głównej bohaterki niezbyt realistyczna? Nie wiem czy to dobre słowo, chodzi, że w realu raczej by tak nie wyglądała. Za mało opisów i szczerze nie bardzo podoba mi się. Będę tu zaglądać i sprawdzać jak dalej ci idzie? www.krist.cba.pl - Zapraszam na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ci powiedzieć że bardzo ciesze się z twojej uwagi gdyż dzięki niej wiem co jeszcze robię źle i wiem nad czym mam popracować :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie piszesz, ale ja niestety nie przepradam za 1D, ale opowiadanie jest bardzo ciekawie ;)

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej info na: stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poniekąd zgodzę się z "kavil2014kavil" . Troszkę za mało opisów, ale mimo to wszystko jak najbardziej na tak :) Będę wpadała tutaj częściej czytać kolejne rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mogloby byc wiecej opisow,ale spokojnie tez mam z tym problem :)
    zapraszam na lifedreamscometrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń