niedziela, 23 marca 2014

Post.

Siemka :)
Dzisiejszy post będzie inny niż zwykle .
Pół dna zastanawiałam się jak poprawić sobie humor .Aż w końcu trafiłam na  śmieszne obrazki i mini imaginy z gifami One Direction :D Oto kilka z nich ->
Źródło
Ty:Chłopaki ugotowałam obiad!
Ch:



Li:Harry boje się ich !
H: Spokojnie Liam ! :) 



Ty:Kto pierwszy tego pocałuje 
N:Nara frajerzy! 




Liam: Lou patrz (t.i) .!
Lou:
Paul:Jezu Lou nic ci nie jest ???
Lou:Nie,nie wszystko jest w jak najlepszym..... porządku .. :D 


Wstawiasz nowe zdjęcie na Fb.
Liam gdy je widzi:



Harry: A może by tak dzisiaj wieczorem..
Ty: Nie ! Dzisiaj nie ma seksu !
Harry:


*Jesteś na zakupach z Louisem *
Ty:Lou szybka bo mi wykupią wszystkie adidasy ..
Lou:

Twitter:

Z:Opowiedz nam to jeszcze raz ..!
H: I wtedy kończyłem sikać i---
N: Hahahaha
Li:Możemy puścić reklamy ..
Lou:Ja pierdolę !

A oto obrazki które mi przypadły do gustu :D ->











To by było na tyle :)
 Mam nadzieje że i wam poprawiłam trochę humor :)
Smallberry 

2 komentarze:

  1. Haha boskie :D
    Pozdrawiam
    http://they-want-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To z Facebookiem mnie rozwaliło. Fajne obrazki. nie przepadam za 1d, ale podziwiam twoją pasję i to ile siły wkładasz w pisanie notek na blogu :)
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń