czwartek, 9 stycznia 2014

Libster Blog Award :)

Bardzo dobry wieczór kochani:)


Muszę wam się pochwalić iż zostałam nominowana do Libster Blog Award przez http://wybranaa.blogspot.com za co jej bardzo dziękuje :)


Pytania które otrzymałam to -> + Odpowiedzi :)



1.Od kiedy prowadzisz bloga ?
Odp; 13 października 2013 r
2.Twoja ulubiona książka ?
Odp. Hm nie przeczytałam ich wiele ,lecz myślę że nie mogę wybrać jednej gdyż to cała saga a konkretniej ''Saga o ludziach lodu' :)
3.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Odp.W zasadzie to nie ma konkretnego powodu. Myślę iż to chęć posiadania czegoś swojego i dzielenia tym ze światem :0
4.Co poprawia ci humor ?
Odp.Zdecydowanie JEDZENIE :D
5.Ulubiony film?
Odp.Aktualnie jest to 'Trzy metry nad niebem ",ale takie naj naj to''Cała ona'' :)
6.Twoje największe marzenie ?
Odp. Wiele ich jest :
-Poznanie 1D <3
-Bycie na meczu reprezentacji Polski w siatkówce!!
 -Wycieczka do Mediolanu lub do Paryż lub do Grecji lub Wyspy Cooka :)
7.Masz zwierzę jak tak to jakie?
Odp.Tak mam ,dwa pieski:) Baniaczek (to jest suczka ) i Punia (jej mamę) <3
8.Twoje hobby?
Odp.W zasadzie nie mam konkretnego ,no może po za prowadzeniem bloga .Czasami pisze jakieś opowiadania :)
9.Ile masz blogów?
Odp. Obecnie mam tylko jednego bloga :) ->http://mylivemyfun1d.blogspot.com
10.Codziennie dodajesz na bloga ?
Odp. Różnie ,w zależności jak mi na to czas pozwala :)

I to tyle o mnie:)

Kochani blogi które nominuję   i pytania dodam jutro gdyż już dziś nie dam rady (za co bardzo przepraszam ) Jestem już strasznie zmęczona :\
  

Więc w takim bądź razie Dobranoc :***
Smallberry<3

PS.Jeszcze raz dziękuję :*

                                                             Wyspy Cooka  <33!!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz