wtorek, 21 stycznia 2014

Opowiadanko:)



Siemaszko tak jak wspominałam parę dni temu dziś dodam kolejną cześć mojego opowiadania :)
A więc zapraszam do  czytania :)->


__________________________________________________________________________

Wróciłyśmy  do domu ....
Kolejny tydzień e Lodynie był dość nudny .Oczywiście miałyśmy wielką nadzieje że jeszcze kiedy spotkamy..
I w końcu poznamy resztę członków zespołu One Direction ,powoli traciłyśmy jakie kolwiek nadzieje .Cały ten czas opiekowałyśmy się córeczka mojego chrzestnego i byłyśmy raz na wycieczce w środku Londynu .Był 16 lipca ,wieczór spędzałyśmy tradycyjnie na oglądani filmów.Nagle zadzwonił mój telefon ..
Odebrała [i.t.p]
-Słucham ?
Głos w słuchawce :-Heej ,z tej strony  Zayn Malik, rozmawiam może z [t.i] bądź  z [i.t.p] ?
[i.t.p]-Yyy .. tak z [i.t.p]
Coś się stało ?
Z:Słuchaj mamy prośbę .!
Po pierwsze to Liam nie widział czy wypada zadzwonić   ,ale po jego opowiadaniach o was uznaliśmy z chłopakami że warto spróbować.:D
A tak więc możemy się spotkać?-Zapytał na co mojej przyjaciółce szczęka opadła ..
[i.m.p]:Yay  nieee , nie to znaczy takk :)
Z:Spokojnie ,ok może być  jutro o 13 w Hyde Parku ??
[i.m.p]:Dobra , to jesteśmy umówieni :D
Perspektywa [i.m.p]
Zayn sie rozłączył ,zaraz po nim ja :0
-Monikaaa ,o mój boże Monikaaa-Krzyczał na cały dom .!
-Coo?-Spytała spokojnie 
-Dzwonił Malik-odparłam
-co ty za głupoty wygadujesz,zmień dilera-Zaproponowała moja przyjaciółka 
-Mamy się jutro z nimi spotkać ,więc dzwoń do dilera !!-Krzyknęłam ile sił:P
Ta słysząc moje słowa zaczęła krzyczec razem ze mną :D
Perspektywa [t.i]
Wstałyśmy z samego rana i się ubrałyśmy w najlepsze ciuchy jakie mam :)
Byłyśmy tak zdenerwowane że nie mogłyśmy nic zjeść więc poszłyśmy na głodniaka.
O 12 pojechałyśmy do tego parku .Wspólnie uznałyśmy że to jest chyba jakiś sen ze za parę minut mamy poznać 1D : D
Usiadłyśmy na ławce i czekałyśmy ..Byłyśmy już pewne że po prostu ktoś nam zrobił jakiś głupi żart i nikt nie przyjdzie .a tu nagle ..idą ,piątka mega przystojniaków z One Direction .:)
Starałyśmy się nie krzyczec ,jedyne co udało mi się wydostać z ust to ;JA Pierdole natomiast moja przyjaciółka nic nie powiedziała tylko stała i się gapiła z otwarta buzią:O 
Opanowałyśmy się !!
1D: Hejj dziewczyny :)
Przytuliłyśmy się z Lamem gdyż tylko go znałyśmy .Po kilkunastu minutach sytuacja miedzy nami się totalnie rozluźniła .:P
Oni rozmawiali z nami jak byśmy znali się od zawsze :D
Harry jako największe firciarz próbował stosować wobec nas jakiś podryw (no dobra wobec [i.t.p]
Ten zakręcony loczek cały czas ją zgadywał .Jej jak ja bym chciała aby ona mu na serio wpadła w oko:D
W naszej rozmowie z chłopakami nie zabrakło kupy śmiechu w zasadzie okazało się że naprawdę mamy ze sobą wile wspólnych tematów .:P
Świetnie się dogadywaliśmy jak byśmy znali się od zawsze a nie zaledwie od kilku chwil.
W pewnym momencie dostrzegli nas jacyś fani .zaczynało się robi naprawdę nie za ciekawie gdy zaczęli biec ile sił w nogach w naszą stronę ..!
Hazza złapał [i.t.p]  za rękę a mnie Liam (ja pierdole moja rękę trzyma Liam Payne- Pomyślałam)
Pociągnęli nas w przeciwnym kierunku od fanów ..Zaczęliśmy uciekać my dwie  i 1D :)
Nawet nie zauważyłyśmy a już byłyśmy przed ogromna willą .-Gdzie my jesteśmy?? -powiedziała mija przyjaciółka .
Loius:No to jesteśmy u nas w domu :)
Perspektywa [i.t.p]
W tle domu tzn w kuchni było słychać szmer 
Macie kucharkę ? -zapytałam zaskoczona moją śmiałością .:O.O
Zaraz po moim pytaniu Liam .Zayn Harry i louis zaczęli się śmiać a moja [t.i]
Stała i się tylko lekko uśmiechała 
Liam : Niee to Niall:0
Perspektywa [t.i]
PO chwili z kuchni wychylił się blondasek z pełną buzią ..
-Tylko się nie przestraszcie bo porządku to tu nie ma :)
[i.m.p]-No pedantkami to my napewno nie jesteśmy :)
Co wywołało kolejną salde śmiechu .!
Harry:No to nas bardzo cieszy -krzykną
Nagle mnie oświeciło i krzyknęłam sparaliżowana -Ejj a jak my do domu wrócimy??...

_________________________________________________________________________________
A tego jak wrócą ,czy wgl wrócą dowiecie się w następnym rozdziale :0
Na który serdecznie zapraszam )
 Niestety nie mogę określi kiedy się pojawi kolejny rozdziała. Pamiętajcie iż nasz kochany Zayn za trzy dni kończy 21 lat :)


                                                                  serdecznie pozdrawiam Samllberry:**





4 komentarze:

  1. Super opowiadanie ;))
    Obserwuję ;*

    http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Mam zaszczyt poinformować Cię o mojej nominacji Ciebie do Libster Blog Award (szczegóły na moim blogu :* )

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawe...
    Po napisaniu postaraj się przeczytać powoli rozdział, bo mylisz, lub gubisz literki.
    To by było tyle..
    Zapraszam do mnie.
    http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czyta ;3 Ciekawe
    Życzę weny i zapraszam do siebie
    http://magiczne-literki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń